اهمیت بازاریابی Can Be Fun For Anyone

مطلب را کنار بگذارید. حتی اگر محتوای بسیار خوبی را تولید کرده باشید، هرگز برای همیشه اینطور باقی نمی‌ماند. اگر یک محتوا علاوه بر طراحی مجدد و به‌روزرسانی باز هم به کمک نیاز داشته باشد، زمان آن رسیده تا آن مطلب را کنار بگذارید.

براساس مطالعات ۷۲ درصد از افراد از یک یا چند شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند. برخلاف پست‌های بلاگ، پست‌های شبکه اجتماعی کوتاه‌تر هستند و معمولا از یک تصویر و کپشن تشکیل شده‌اند.

زمانیکه درباره فرهنگ صحبت می‌شود، منظور جهانی و اتفاقاتی است که در بیرون از داخل یک شرکت رخ می‌دهد. نظر به گستردگی بحث در این مقاله به مفهوم‌سازی بازاریابی فرهنگی پرداخته شده است.

احتمالا تا کنون مطالبی تولید کرده‌اید که بیشتر پاسخ مخاطبان را برآورده کند بنابراین در این مسیر بیشتر به دنبال شکاف محتوایی باشید و آن‌ها را پر کنید.

بازاریابی محتوایی چگونه باعث موفقیت کسب و کارها می‌شود؟

هنگامی که نوع محتوا انتخاب شد باید کانال‌های محتوایی برای انتشار این محتوا در آنها مشخص شود. محتوا را در کجا به اشتراک خواهید گذاشت؟ آیا محتوا به صورت زنده یا ضبط شده به اشتراک گذاشته می‌شود؟ محل انتشار برخی از محتواها هم مشخص است.

خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغ‌دهنده» به کاربران ارائه می‌شود. برای درک بهتر این روش در ادامه نمونه‌ای را مطرح می‌کنیم. برای مثال در «مجله فرادرس» مطلبی با موضوع «مدت زمان یادگیری فتوشاپ» نوشته شده است و با استفاده از کاپریلا بنرهای تبلیغاتی زیر که با موضوع مطلب مرتبط هستند و اندازه و حجم کمی دارند در متن به نمایش درآمده‌اند.

از این فرم می‌توانید برای ورود و یا ثبت نام در مجله فرادرس استفاده کنید.

از طرف دیگر سایر وبلاگ‌نویسان از تصاویر و نمودارهای شما در مطالب خود استفاده می‌کنند که این امر باعث دریافت بک‌لینک‌های زیادی می‌شود.

برای مثال محتوای متنی خود را با عکس، اینفوگرافیک یا ویدیو کاملتر کنید.

اصولا عکس و تصویر همراه با محتوای متنی به کار می‌رود. زیرا به جذاب شدن متن کمک کرده و از خستگی ذهن انسان جلوگیری می‌کند.

فیلم و ویدئو نیز برای کاربران بسیار جذاب است. ساخت ویدیوهای ساده نیز به لطف گوشی‌های هوشمند چندان سخت نیست.

برای مثال اشتراک ۳۰ روزه رایگان یا نظرات و داستان مشتریان از این نوع محتوا است.

بسیاری از کسب‌وکارها از تولید محتوای شخصی شده مربوط به هر مرحله از چرخه خرید عاجزند. پیام شخصی‌سازی شده فقط به این معنی نیست که باید افراد را بر اساس ویژگی‌های جمعیتی هدف‌گیری کرد، بلکه به معنای تولید محتوای فعالانه و مناسب برای هر مرحله از سفر مشتری است.

In the event you beloved this short article as well as you would like to obtain guidance relating to چگونه محتوای اینستاگرام با کیفیت تولید کنیم؟ generously go to our own web-site.

Deja un comentario

anakgawang.net